Tuesday, November 26, 2013

“නුඹේ ගමන් බස්තම හා මගේ නාසය



එංගලන්තයේ එක්තරා මිනිසෙක් තම ගමන් බස්තම නිදහසේ කරකවමින් පදික වේදිකාවක් දිගේ ඉදිරියට
යමින් සිටියේය.ඔහු තමා බුක්ති විදින අරුම නිදහස හා විනෝදය ගැන උදම් වූ සිතින් එසේ ඇවිදිමින් සිටියදී
ඉදිරියෙන් එමින් සිටි තවත් එක් මිනිසකුගේ නාසයෙහි පෙර කී මිනිසා කරකවමින් පැමිණි බස්තම වැදුණේය.
ඒ නාසය තුවාල විය.
කෝපයට පත්වූ තුවාලකරු බස්තම උදුරා ඈතට විසිකොට බස්තම් කරුට හොදටම දොස් කීවේය. එවිට බස්තම්කරු තරහින් මෙසේ කීවේය.
“හලෝ, මම මගේ නිදහස බුක්ති විදිමින් මගේ මානව අයිතිය පාවිච්චි කරමින් මගේ බස්තම කරකවමින් ඇවිද්දා..එච්චරයි!“   
එවිට කෝපයට පත්ව සිටි තුවාලකරුවා මෙසේ කීවේය..“ඔහේගෙ බස්තම කරකවන්නට ඔහේට අයිතියක් නිදහසක් ඇති බව ඇත්ත.නමුත් ඒ නිදහස ඇත්තේ මගේ නහය ළගට වෙනකම් විතරයි. ඒ බව හොදට මතක තියා ගන්නවා හොදයි...
රජීව් ගාන්ධි,ආර් ප්‍රේමදාස,කදිර ගාමර් ආදී ජනනායකයින් පමණක් නොව, දහස් ගණනක්වූ අහිංසක මිනිසුන් මරා දැමූ ප්‍රභාකරන් හා ඔහුගේ එල්.ටී.ටි යට පහන් පත්තු කරන්නට හා පණ දෙන්නට අර අදින මිනිසුන් මානව හිමිකම් නමැති කාරණය ඉස්සරහට දමා ගෙන කරන දග දැමිලි දකින විට අප ඔවුනට ඉහත කී බස්තම් කතාව මතක් කර දීම ඔවුන්ගේ අනාගත යහපතට හේතු වනවා ඇත.

1 comment:

  1. නියමයි.දිගටම කරගෙන යන්න සුභ පතනවා.අපිත් බ්ලොග් අඩවියක් ආරම්භ කරා.ගිහින් බලන්න
    http://tv-sinhapedia.blogspot.com/

    ReplyDelete